;d

niedziela, 23 września 2012

Witam :{ a więc obiecałam w następnym poście napisać o modnych i ładnych strojach dla vip a więc już wstawiam fotki i omawiam :    a więc  tutaj mamy pokazany bardzo ładny strój w stylu "paryżanki"  wiem że miało być wszystko dla vip a berecik jest nie dla vip ale on jest na prawdę ładny a ten dla vip z kwiatkami jest ochydny -.- a więc cały strój jest za  1925  sc ale musimy + 375 sc ponieważ tyle kosztowały buty a tam akurat nie pokazało się ;/   a więc 2300 sc za cały strój.Na drugim obrazku jest również ładny strój który bardzo ładnie leży na danej moviestar za jedynie 1100 sc ale się nie cieszcie xd bo musimy dodać jeszcze gdzieś...675 sc bo tyle kosztowały getry i buty co się zowusz nie wyświetliło xp a więc 1100+675=1775 sc.Bardzo ładny i nie drogi strój :3  No i ostatnie zdjęcie.Oczywiście ładny strój co nie? xd To jest trój taki bardziej zimowy :33 Ale no buty są super xd Całość kosztuje 1900 sc i tym razem wszystko wyświetlone *-* A więc nie wiem jak wam ale z każdym z kreacji podoba mi się najbardziej: z pierwszego "szal" z drugiego "sukienka" z trzeciego "botki" *-* z góry przepraszam że pisze tak a pod spodem obrazki zamiast obrazek i obok coś pisze tak jak w poście poniżej ale coś mi się zepsuło i niestety nie mogłam..ale chyba zrozumieliście o co kaman? xdd Ale chociaż pouczyłam was matmy co nie? xdd Dzięki za uwagę i dozoba *-*
        



1 komentarz:

  1. Nwm mi sie ten drugi i trzeci look nie zbyt podoba ;_; okulary wszystko psują a w trzecim buty tak samo. Nie podobają mi sie też te "cztery" warkocze ._. dziwnie to wygl. ja bym tego nie kupywała ._. do pierwszego looka zarzutów nie mam ^^

    OdpowiedzUsuń