;d

czwartek, 27 września 2012

6 sposobów na zarabiane sc

Hejoo :d  dziś napisze o 6 sposobach na zarabianie sc.Ale na początek chciałam się wam pochwalić że dziś sprawiłam sb trzeciego vip'a *_____* a oto jak teraz wyglądam:
Może nie wyglądam super ale wiecie jakie teraz są ceny na msp -.- za 1175 sc. kupiłam tylko 3 rzeczy.... ._.
A więc zaczynam wymieniać sposoby:
1.Szybko i łatwo można zarobić sc wchodząc w highscores,
następnie w "zwierzaki" kliknąć któryś z nicków które
znajdują się po prawej stronie od zwierzaka.Pojawi się wtedy
profil tej osoby.Wchodzimy mu do domu i opiekujemy się
jego zwierzakami.Na pewna będzie chociaż jeden w którymś
z pokoi.
2.Wchodzimy w miasto filmów i oglądamy jakieś filmy
które mają bardzo dużą liczbę oglądalności ponieważ
to oznacza że dany film jest fajny więc równocześnie
zarobimy przy każdym filmie 10 sc i się troszkę zabawimy.
3.Masz niepotrzebne ciuchy? świetnie! zrób artbook
"rzeczy za filmy" a ludzie będą się zgłaszać do cb
o daną rzecz a ty ustalisz ile ona filmów kosztuje
i równocześnie pozbędziesz się starych ciuchów i 
zarobisz sc!
4.Wymieniaj się ogl filmów a najlepiej seków to
stracisz mało czasu a zarobisz dużo sc!
5.Graj w gry i zbieraj woreczki z sc na chacie
a zawsze uda ci się zarobić pare sc!
6.Zrób sb drugie konto na moviestarplanet i z tego konta
ogl sb filmy i dawaj 5/5 (nie zawodny sposób)

                                                    Dzięki bardzo za uwagę,obserwuj mojego bloga! :3

ps.Doceniaj moje starania :c na prawdę się staram aby zrobić taki jeden post....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz