;d

niedziela, 23 września 2012

Jak się ładnie ubrać nie dla vip'ów?

Czeee :33 Dziś pokaże wam instrukcję jak się ładnie i modnie ubrać bez vip'a ! O.O a w następnym poście "jak się ładnie ubrać dla vip" :33 a więc zaczynajmy!



-  Tu jest pokazany bardzo ładny i twarzowy
strój,prawda? nie jest za tanio...2200 sc za całość no ale chyba opłaca się wywalić tyle kasy i tak ładnie wyglądać :*



-Natomiast tutaj również bardzo ładny niebieściutki strój ;* za  2300 sc ;/ no ale czego to się nie robi dla pięknego wyglądu? ^^








-No i ostatnia kreacja,wydaje się trochę plasztikowa xdd ale tak nie jest.Nie ma tu tak dużo różowego jak się wydaje po za tym różowy bardzo ładnie gra z białym.Strój za jedynie 2100 sc czyli wychodzi na to że najtańszy xd



Który strój podobał wam się najbardziej?
Dzięki za uwagę :*

4 komentarze:

  1. świetny blog dla fanów tej gry ;p
    ciekawy nagłówek ;]
    pozdro .

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej fajny blog :)
    Obserwuje i dodałam kom. liczę na rewanż

    http://uszy-oczy-dlugie-wlosy.blogspot.com/ Blog o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blog fajny ale ja (moim zdaniem) ubieram się ładniej chociaż nie mam vip

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny nagłówek,

    ale

    dla mnie te stroje są poprostu brzydkie... sory nie chciałam nikogo obrażać

    OdpowiedzUsuń