;d

poniedziałek, 24 września 2012

Highscores


Hejjooł *-* Teraz pogadamy sb o Highscoresach :* A więc zacznijmy od Movies stars.Jeszcze nie dawno graczem z najwyższym levelem w całym moviestarplanet był Sasuke,ale niestety z nieznanego powodu nagle jakby wyparował ._. .Czyli po prostu się usunął....nikt nie wie dlaczego i obawiam się że nigdy się nie dowiemy ;c .W tej chwili ALAKINGA bije wszystkich na głowe a AnanaseQ tuż tuż za nią ;d Osobiście wolała bym aby AnanaseQ był pierwszy :3 Nie znam AnanaseQ ale podobno jest bardzo miła i fajna.Wierze im ;3 chciała bym poznać AnanaseQ.... .A pamiętacie tą afere która rozniosła się po całym moviestarplanet? W taki sposób dużo moviestar poznało AnanaseQ a z nimi ja ją poznałam.To była afera z powodu jakiegoś filmiku oczerniającego  AnanaseQ że przeklina źle się odnosi do innych graczy i id....ale potem okazało się że ta moviestar co zrobiła ten filmik zazdrościła jej 25 levela i przerobiła filmik tak żeby w nim AnanaseQ przeklinał i td .... ale ja tu się rozgadałam o AnanaseQ a miałam mówić o Higscoresach xd a więc jak tutaj widzimy ALAKINGA prowadzi
Prowadzi ALAKINGA
W artbookach prowadzi artbook nijakiej "Punkowy_Cukierek" pod tytułem
"Udeptajmy trawę!" xdd bardzo fajny art,widziałam ;3
W tej chwili posiada 2934 love itków *-*
W Filmach 1 miejsce zajmuje film "bieber vs dziewczynka" O.o
Nie ogl jeszcze tego ;p  W tej chwili posiada 31.289 wyświetleń :33
No i w Youtube najlepszym filmem został film "Za twój uśmiech"
posiadający w tej chwili 26.377 wyświetleń.
Więc to już na tyle,dzięki za uwagę i doceń prosze moje starania nad każdym
postem :*   papa ;3

1 komentarz: