;d

sobota, 22 września 2012

Nowości na msp


Hejoo :3 jak już zapewne wiecie nadchodzi powoli jesień :3 cieszycie się? bo ja osobiście nie zabradzo xd wolała bym lato ♥ Ale mieliśmy gadać o nowościach na msp.Już od diamentów te wszystkie nowości zaczęły mnie męczyć...zacznijmy może od jakiegoś nowego chat'u "kino" ._.  hm...no musze powiedzieć że ten chat nawet mi się podoba :] a wam? no i w końcu zmienili ten prywatny chat.Bo kiedyś napisałeś zdanie i już przedzielało ci to taką kreską jako 1 wiadomość i dalej i w innych nwm czy mnie rozumiecie ale może te zdjęcie lepiej to pokaże :3 i tam na dole była taka kreska wszystko brzedzielającą.Wcześniej również został utworzony sklep diament ._. i oczywiście kolejna rzecz dzięki której vipy mają lepiej.Jest również w grach nowa ikonka "arkada"  gdzie można grać w różne mini gry ale mnie to nie kręci ;p więc to na tyle papuś :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz