;d

czwartek, 11 października 2012

Nie wiesz jaki ustawić sb opis? ;/


Spokojnie mam to samooo xd  często wymyślam ale nigdy mi to za fajnie nie wychodzi ._. no bo wiecie,chodzi o to że gdy ktoś tworzy wasz profil to pierwsze co robi to czyta wasz opis ponieważ pamiętajcie że opis świadczy o was! jeśli macie 7 lat to od razu to widać bo piszecie z błędami.Jeśli jesteście starsi w wieku 12-13 lat to też od razu widać bo walicie fajne teksty x3 Pamiętajcie! opis świadczy o was :3 dla tego też podam kilka przykładów na fajny opis nie tylko na msp a nawet może na gg czy nk? ^-^  teksty typu "chodzi plotka że jestem słodka" są stare i pospolite -.- ...................dla tego też nie używajcie ich. a więc tak:
- pieniądze nie dają szczęścia...ale na moviestarplanet jeśli nie masz sc jesteś nikim x3
- nie chcesz poznać mnie w realu :D
- Wiem które zdanie nas wszystkich zjednoczy -.- ...STOP ACTA! xd
- (tu wstaw swój nick) jeszcze nie ustawił/wiła swojego statusu.
- jak ja to lubie :33 zlizywać wiórki kokosowe z rafaello *-*
- CO SIE PACZASZ NA MAJNE STATUSA?! paczaj na swój!
- jestem w kropce ._. zgadnij w której a dostaniesz coś z l.ż :D  ...............................................................


To chyba na razie na tyle xdd dzięki za uwage xdd



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz