;d

wtorek, 23 października 2012

Czeee :33 Jak już pewnie zauważyliście....NEW KONEQ ! :*    wiem że późno o tym pisze ale tak wyszło...a więc new konqiem jest oczywiście Gangam style *-* nawet nie wiecie jak się cieszyłam gdy okazało się że to właśnie to jest nowym konqiem.Zdaje mi się że nie ma takiego nastolatka a może nawet człowieka co by nie wiedział co to jest albo chociaż coś o tym słyszał ^^ nawet w wiadomościach mówią że gangam style podbija świat x3 pokaże wam teraz jak bardzo są podobni do sb moviestar z konqa z reala.











Hahahaha xdd podobni co nie? xd może ta
Pani akurat nie jest aż tak bardzo podobna
no ale trochę chyba jest? x3



















Ohohoh i widzę że o haloween też już nie zapomnieli ^^
 I do tego super konQa jeszcze takie supcio animki :D Nie no...dawno nie było takie super konQa :D a co wy o nim myślicie? podoba sie wam? *O* nawet nie zauważyłam że w higscores w końcu coś pobiło Yell.Tym czymś jest Fake moustache xd ! czyli oczywiście Wąsiska Milorda :{  to jest najpopularniejsza animka na moviestarplanet xd mogłam kupić ale kupiłam Lovet up :c  też nawet fajna animka...w higscores jest na 4 miejscu :3 no dobra to chyba sie żegnam ;3    to Papatki ;dd  obserwujcie Blogaska *-*




















2 komentarze: