;d

wtorek, 16 października 2012

Hej :3   ostatnio jak już zauważyliście...rzadko wchodzę na bloga ;-; no bo przypominam....szkoła ;-; ...   . Chciałam was spytać czy zmienić nagłówek? myślałam o tym ale nie jestem pewna...po za tym chciała bym mieć przezroczyste tło na nagłówku ale niestety nie wiem za bardzo jak.Wiem że trzeba mieć program GIMP ale nie umiem obsługiwać się nim ._. powiedźcie mi proszę.Zmienić nagłówek? a jeśli już bym zmieniała to czy taki nagłówek był by odpowiedni co tam na górze? Chciałam aby był jak najbardziej orginalny ale za bardzo nie wyszło prawda? Wiem o tym....Nie mam pomysłu na inny...chciała bym żebyśmy z Luną były czymś podobne,ale nie koniecznie w tym samym kolorze.Czyli jak np. na obrazku koszulki,spodnie i szelki.Macie jakieś pomysły? najciekawszy pomysł będzie oczywiście nagłówkiem '-'


                          dzięki za uwagę
                                                                                               Jessy444

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz